perjantai 26. heinäkuuta 2013

Mullon mun luut ja mun 28 hammasta sua puree jos lähelle tuut

Jotenkin hieman hukassa. Ronny tuli Norjasta, hän on niin ihana. Yyteri, englannin puhuminen, aurinkorasva. Töitä, töitä, töitä. Henkinen ja fyysinen uupumus. Kun hymyilyttää ja on hauskaa, mutta sen kaiken päällä on usva, sumu ja hymy hyytyy heti kun jää yksin.Oon vielä täysin kesken. Lempipaikka kotipaikkakunnalla. Kun rikkoo itselle tehtyjä lupauksia. Tukahduttava, kuristava, painava, rasittava tunne. Muistelee ja hymyilee itsekseen, hymy hyytyy ja sitten kuolee sisältä vähän. Odottaa että saa palkan ja pääsee kokemaan asioita, tapaamaan ihmisiä. Järjetön ikävä joitakin ihmisiä, tunnistatte itsenne kyllä. Kun käsitys jostain muuttuu täysin. 

13 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jos vaikka tultas pois anonyymista ja sitten alettais huutelemaan?

      Poista
    2. "LÄSKI" uuum, tuki suusi parsakaalilla, clarissa on täydellinen.

      Poista
  2. mikä tuo ylin kommentti oikein on?noh,sä clarissa oot mun mielestä tosi nätti ja ihana:3 mun on pitänyt kommentoida vaikka kuinka monesti tänne ja nyt kommentoin!eiku oonhan mä kerran tainu jotain tänne kommentoida mutta siis blogisi on todella kiva ja sinäkin vaikutat sellaiselta:)heh mullakin on tuommoinen vihreä takki,se on ihana.anteeksi sekava kommenttini:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jonkun kateellisen anonyymin angstausta, veikkaisin, tollaset silti merkkaa mulle yhtä paljon kun sonta tienvarressa c:

      Mut kiitos kauheasti :3

      Poista
    2. ja mun postauksia saa kyl aina kommentoida jos vähänkin tekee mieli:D itse vaikutat kivalta!

      Poista
    3. <3 lupaan kommentoida tänne tästä lähtien vähän useemminkin:)

      Poista
  3. moi! lähden huomenna seikkailemaan, pitää muistaa nukkua pusipusi

    VastaaPoista
  4. Oot Clarissa ihanan olonen persoona!

    VastaaPoista
  5. tyhmä anonyymi huutelee. lyödäänkö sitä ***** ******n peniksellä? ilkeitä ihmisiä liikkuu täällä mutta ei ainakaan uudestaan uskalla tulla sanoo koska osaan pahoinpidellä -tiinu

    VastaaPoista