torstai 11. heinäkuuta 2013

Onko sulla haavepaikkoja, joihin menet aina öisin, jos et muuten unta saa?

Töitä, jäätelö on hyvää, uus kalenteri, Teinari, näitä oli sillon kaikilla kun mä olin nuori, mullakin oli. äidin mukaan, oli tietenkin pakko saada oma, sain kirpparilta halvalla käyttämättömän liivin, armeija tyylinen. Pori on ihana kesällä. Mimmi ja Henna kävi kioskilla, oli ihana nähdä heitä, nyt mulla on 3pvää vapaata, voisipa tehdä jotain. Haluan Tampereelle, on ikävä. Mulla on ylipitkä kesäloma 26.8. alkaa koulu. Katsoin pretty little liarsin ekan kauden. Orange is the new black. Mulla on tylsää. Langennut enkeli on hyvä kirja. Tatuointisuunnitelmia, lävistystoiveita.

4 kommenttia:

  1. iloitse pitkästä kesälomastasi. löhöile ja hengaile ja syö jäätelöö ja tee toiveista totta ja tee kaikkea kivaa koska mua jo nyt ahdistaa se et alle kuukauden päästä takas sinne helvettiin.. ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin muuten iloita, muttakun kaikil kavereil alkaa aikasempaa, niin ei oikeen oo sit mitää tekemist :P

      Poista
  2. voi yksinkin iloita!! rentoutua. tai mene istumaan joka päivä keskelle suuren porin hälinää (haha) ja tsekkaa kuka tulee viettämään aikaa kanssasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, porissa ihmiset onki nii sosiaalisia:D siel kartetaan yksinään istuvia kun spitaalisia...... suunnilleen känniset ja vanhat äijät tulee pitää seuraa (y):DD

      Poista