lauantai 13. huhtikuuta 2013

Pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa




 Olin varannyt terveystiedon portfolioon tekoaikaa koko viikonlopun. Aiheena minä, minun elämä, no, se valmistui sitten kahdessa illassa, siitä tuli hyvä, toivottavasti opettajakin sitten tykkää. Parasta olisi.
Nukuin tänään ihanasti pitkään, pelasin simssiä, ulkona satanut aamusta asti vettä, laitoin itseni kuntoon, otin kuvia. Tällaisina päivinä tykkään hiuksistani. Harvoin tykkään, nyt olen tyytyväinen. Olin eilen lenkillä koirien ja veljen kanssa, aurinko paistoi ihanastikuumasti selkään, takki oli auki koko lenkin. Oma koira, Luna, sen kanssa on jonkinlainen yhteys, taisitten kuvittelen vain. Ei, kyllä siinä jotain on. Antaa sisältöä elämään. Odotan sairaalloisen paljon kesää, sitä että jaksaa ja viitsii laittautua, voi pukeutua kevyesti, sukkahousut. Tästä tuli taas sekava ajatuksia-kuulumisia-muuta ylimääräistä-postaus. Hymyilttää.
ihana kuva syksyltä 2011. Naurattaa mun asento, mutta tämä on silti ihana kuva. Ihana Janita.

5 kommenttia:

  1. Sul on hiukset tosi kivasti täs :)

    VastaaPoista
  2. I am in fact happy to glance at this website posts which includes lots of useful facts,
    thanks for providing these kinds of information.



    Here is my web page - Air Max

    VastaaPoista
  3. http://www.youtube.com/watch?v=K_eBtA9xLd4
    hieps mikä toi sun videon kappale on? (:

    jaja kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peter Bjorn and John-Young Folks
      kiva tietää ett ees joku kattoo noit videoit:D

      ja kiitos paljon c:

      Poista