tiistai 14. toukokuuta 2013

Silmät kii katsotaan pystyykö tuuleen nojaamaan

Epäonnistumisia. koko kevät täynnä pelkkää epäonnistumista. Turhauttaa, en saanut hygieniapassia, mä en pääse mihinkään kouluun, kymppiluokka, luuseriolo ja pettymysten taakka. Osa on pettymyksiä ja paskaa  jota en edes viitsi kirjoittaa. ehkä joskus viitsin. Noh. Kohta loppuu peruskoulu ja tulee kesä, haluan tehdä mahdollisimman paljon, pyöriä muualla kuin Luvialla ja olla. Kauhea ikävä joitakin ihmisiä. Tunnistakaa itsenne tuosta lauseesta.

 Mutta siis. Tosiaan, viime Keskiviikkona oli koulun leikkihäät ja oltiin juomavastaavina, minä, Janita, Henna ja Mimmi. Meni kivasti, tanssahdeltiin vähän ja muutenkin, tuli kauheen ammattimainen olo, oli hauskaa. Koulun jälkeen oli kuuma ja käytiin jäätelöllä, sen jälkeen ajelulla, minä, Janita ja sen isosisko. Loppupäivä sitten meni miten meni. Huvittaa.
Äiti osti mulle eilen ton takin palkaks siitä, ett vahdin Perjantaina pikkuveljeä, kun ne menee laivalle. Tykkään tosta ihan törkeesti. Janita täytti tänään 16vuotta, onnea vanhukselle! joten menin koulun jälkeen sen luo synttärikahveille, katsottiin Mulan ja vähän Leijonakuningasta, sitten Janita luki ääneen kärpästen herraa, oli kivaa hengata tolleen koulun jälkeen 'pitkään' (mulle pitkään.) aikaan c: Lähdin siinä kahdeksan aikaan ja tässä ollaan. Huomenna on kahdeksalta jälki-istunto, täytyy herätä liian aikaisin, huoh. Jatkan nyt iltaani Haloo Helsingin parissa.

No, ei mulla sitten muuta! hyvää loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti