lauantai 1. kesäkuuta 2013

Yö on kaunis ja mua ei koske

Keväällä saapui ne luokkasormukset, aika kauniit
Niissä on kaiverrus, nimi ja päiväys ja paikka
Syyskuu, hotelli Hesperia
Luulis että se on ainakin silloin vielä olemassa

Siellä me bailataan, silloin kaikki jo saa
Juoda kaljaa

Siihen on kauan viel, mä oon varmaan siel erilainen
Seurapiirejä uin, kävelenkin kuin joku nainen
Mun nauru ei ole kauheaa, mul on hauskat jutut
Mul on paikka maailmassa
Mä katon silmiin sua, ja sä suutelet mua aika kauan
Ja niin yö on kaunis, mua ei koske

Vielä mä oon vieras, väärin, vaikee
Vielä ihan liikaa pelkään sua
Mutta niin, yö on kaunis, mua ei koske

Mä toivon todella et toi Närpiölä ei tuu sinne
Siellä käy nuoriso, se on silloin jo ikivanha
Se huutaa "huomio", siel on sit hienoa
Sinne ei tulla farkuissa ja varsilenkkareissa

Siellä me bailataan, aamuun tanssitaan
Niin siistii ja niin, yö on kaunis, mua ei koske



Kiitos!keskiarvo oli 6,7 ja todistuksesta oli possa kaikki vitoset. Nostin 6,15->6,7.

2 kommenttia: