lauantai 29. kesäkuuta 2013

järki lyö tunnetta turpaan

Tää viikko on ollut jotenkin outo. Sumuinen ja sekava, oon ollut kotona suurimman osan viikosta, tai porukoiden kanssa jossain. Sain työvuorolistan ja vuoroja on ihan mukavasti, ei liikaa, eikä liian vähän, mulle myös tuli mun hygieniapassi vihdoinkin ja nyt se istuu mun lompakossa 'ikkuna'taskussa. Haettiin myös mulle bussikortti enskuun ajaksjee nyt voin lähtee enskuun aikana millon vaan poriin! eli jos joku tarvii seuraa kaupungille niiiin...ja kävin haastattelussa eurajoen kristillisessä opistossa ja menen sinne suorittamaan 10lk näillä näkymin. Ostin tänään hiusvärin ja oon ollut tosi paljon koirien kanssa. Saavutuksia.
Ei ikinä sais sanoa ääneen että alkaa helpottaa. Haaste vastaanotettu ja olo tekee U-käännöksen. Kai täytyy vaan olla kiitollinen että leikkasin kynnet lyhkäisiksi viime viikolla. Tietää mitä teki mutta ei muista tilannettaonkohan se paha juttu. Haloo helsinkiä nyt. Ensviikolla tatuointia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti